Gülsan Sık Sorulan Sorular (SSS)

Cevap:  Gülsan olarak gulsan.com.tr dışında resmi satış sayfamız yoktur.  Onun dışında ürün satılan web sayfaları bize ait değildir. Diğer sayfalarda satılan ürünler orijinal ürün olmayabilir. 

 Cevap: Hatalı bir sipariş verdiğinizde veya defolu bir ürün aldığınızda endişelenmenize gerek yok. Sayfamızın “İade ve İade Politikası” bölümünden ürün iadesi işlemini kolayca başlatabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz de size bu süreçte yardımcı olacaktır.

 Cevap: Kullanılmış tencere ve tava ürünler iade edilemez. Ancak, ürünlerimizin garantisi altında bakım, onarım veya değişim işlemleri gerçekleştirilebilir. Garanti koşulları ve süreleri için ilgili ürün sayfasını inceleyin veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.

 Cevap: Ürün garantisi kapsamında, ürünün durumuna ve garantinin süresine bağlı olarak bakım, onarım veya değişim hizmetleri sunulmaktadır. Detaylı bilgi ve bu hizmetlerden nasıl yararlanabileceğiniz hakkında bilgi için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin veya ilgili ürün sayfasını ziyaret edin.

Cevap: Hayır. gulsan.com.tr dışındaki sayfalardan veya sitelerden aldığınız ürünler orijinal ürün olmayabilir. gulsan.com.tr dışındaki sayfalardan veya sitelerden aldığınız ürünleri gulsan.com.tr üzerinden iade edilemez.

Cevap: Gülsan olarak, sadece gulsan.com.tr ve mağazalarımızdan aldığınız tüm  ürünlerimizin garantisi ürün türüne göre değişmektedir. Garanti süreleri ve şartları, ürün sayfalarında belirtilmektedir. Daha fazla bilgi için lütfen ilgili ürün sayfasını ziyaret edin.